Daca aveti nevoie de mai multe detalii, va rugam sa ne contactati.

typography boxAcest soft permite automatizarea activitatilor repetitive, precum generarea de comenzi de reaprovizionare sau transfer din alte depozite pe baza comenzilor de vanzare si multe altele. Management

  • Atribuire dinamica de roluri si niveluri de acces
  • Full Acces pentru contul de Administrator
  • Evaluare atat micro, pe proiecte punctuale, cat si macro, la nivel de sortari mai ample
  • Identificarea punctuala a ruperilor de ritm si catalogarea lor
  • Eliminarea variantei de raspuns “nu am primit mailul”
  • Acces suplimentar la functiile calculatorului de pret, pe axa cost/pret/discount/pret impus.

Vanzari

  • Inregistrarea fiecarui contact cu nuantele si informatiile necesare
  • Inregistrarea datelor necesare altor departamente intr-o etapa intermediara a vanzarii
  • Notificari in conformitate cu planningul si reminderele setate
  • Consultarea in regim de feedback cu departamentul tehnic
  • Calcularea preturilor si variabilelor de negociere in functie de caracteristici/tiraj
  • Generarea automata a contractului
  • Numerotare diferentiata pe comenzi/negocieri

Productie

  • Notificari din timpcu privire la negocierile aflate in stadiu avansat de finalizare
  • Plasarea doar a comenzilor plauzibile tehnic
  • Document de lucru, fisa de documentare, document de referinta pentru post-calcul, anexa la contract
  • Planificarea productiei evaluand gradul de incarcare pe masini si pe utilajele de finisare
  • Atribuirea unei persoane si masini, fiecarui task in parte.
  • Validarea necesarului de materiale importat din fisa de comanda

Magazie

  • Primirea fiselor de necesar materiale
  • Evaluarea diferentelor dintre stocul intern si necesar
  • Transformarea diferentei de necesar materiale in comanda la furnizori prin validare
  • Raspuns la cereri personalizate provenite din stadiul de pre-contract

Financiar

  • Acces la datele clientilor dupa completarea lor de catre agenti
  • Facturare automata
  • Back-up cu toate fisele de comanda

soft boxCATALOG ONLINE este un serviciu de catalog electronic, care are ca obiectiv cadru cresterea calitatii actului educational, prin imbunatatirea parteneriatului familie-școala.

Pentru o prima rulare a programului va recomandam apelarea informaticianului școlii. Informatiile initiale vor fi introduse de catre informaticianul scolii in ordinea urmatoare:

  • Materii,
  • Profesori,
  • Clase,
  • Elevi,

Parinti

In cadrul acestui serviciu:

  • oferim parintilor elevilor posibilitatea de a vizualiza, de acasa, oricand, notele si absentele copiilor, fara a fi nevoiti sa se deplaseze la scoala sau sa contacteze profesorii.
  • realizam o comunicare mai usoara intre parinte si profesor, avand posibilitatea de a trimite mesaje online atat de la profesor la parinte, cat si invers.
  • oferim institutiilor posibilitatea de a genera rapoarte saptamanale cu privire la notele (note, teze, medii) si absentele (motivate, nemotivate si totale) elevilor, la nivelul unei clase sau a intregului colectiv.

puteti genera situatii si rapoarte cerute de Inspectoratul Scolar sau Ministerul Educatiei (foi matricole, situatii scolare si altele).

  • oferim dirigintilor posibilitatea de a calcula automat: mediile, mediile generale, mediile pe clasa si absentele motivate, nemotivate / elev sau clasa , evitand astfel calcularea eronata a acestora.
  • promovam diverse evenimente ce au loc in cadrul unitatii de invatamant.

Zona Administratorului

Administratorul va putea seta anul scolar curent, datele de contact ale unitatii de invatamant si se va asigura de buna functionare a site-ului.

Introducerea materiilor Materiile vor fi introduce de catre administrator, care ulterior vor putea fi modificate sau sterse din sectiunea Materii din panoul de admin.

Introducerea profesorilor Pentru adaugarea unui profesor in baza de date va fi necesar numele acestuia, CNP-ul si o adresa de email. Ulterior, se pot modifica datele introduse din panoul de admin, iar din contul de profesor, acesta isi poate modifica parola.

Managamentul Claselor Pentru a adauga o clasa se va introduce ordinul acesteia (0-13) precum si litera. Dupa adaugarea clasei se va selecta dirigintele clasei respective si materiile predate

Managementul elevilor Pentru a adauga un elev se vor introduce toate datele lui, incepand cu numele acestuia si finalizând cu limba materna a acestuia. In final, se va alege si clasa din care face parte elevul. Datele introduse pot fi modificate ulterior de catre administrator.

Managementul notelor Notele, mediile si absentele pot fi modificate sau sterse numai din zona de administrare din motive de securitate. Se va selecta clasa, elevul si materia la care se doreste modificarea unei note dupa care va fi afisată o lista cu toate notele elevului respectiv la acea materie.

Rapoarte Din aceasta aplicatie se pot genera rapoarte diverse precum rapoarte semestriale, anuale si altele.

Zona Profesorului

Profesorul se poate autentifica cu numele utilizatorului setat in zona de administrare si cu parola generata de sistem.

Adeverinte Din aceasta aplicatie se pot elibera adeverinte pentru elevi.

Atributiile profesorului Profesorul va selecta materia la care doreste sa adauge notele, din partea dreapta sus a ecranului. Pentru a oferi flexibilitate, dirigintele va putea adauga note la toate materiile clasei sale. Profesorul va putea adauga note (1-10) sau calificative (Is, S, B, FB) pentru clasele I-IV, de tip Nota sau de tip Teza. Media elevului se va putea calcula automat după introducerea unui numar minim de note. De asemenea profesorul va putea motiva absentele, doar ca si intarziat, la un anumit elev, la materia respectiva, cat si sa trimita mesaje catre parinti.

Zona Parintelui

Parintele se poate autentifica cu numele de utilizator setat in zona de administrator si cu parola generata de sistem. Acesta poate vizualiza notele, absentele, mediile si absentele unui elev./vc_toggle]

crm box

Aplicatia consta dintr-o serie de blocuri logice (proces, pasi si task-uri), care pot fi programate respectand parametrii definiti, in orice ordine doreste clientul. In urma programarii acestor blocuri logice rezulta un model, acest model poate fi un proces CRM sau orice alt process care are loc intr-o anumita firma.

Un proces are in componenta mai multi pasi, un pas are in componenta mai multe task-uri. Tranzitia de la un pas la altul se poate face doar dupa ce fiecare task a fost rezolvat sau dupa o altă regula stabilita de client, bineinteles in limita parametrilor aplicatiei. Exista de asemenea si notiunea de pasi paraleli, ceea ce inseamna ca mai multi pasi pot fi rezolvati in acelasi timp.

Fiecare pas are atribuit un utilizator, dar pot fi mai multi utilizatori propusi pentru a rezolva un singur pas.

Modelul curent de proces CRM este urmatorul:

  • Primirea cererii

Propunere si contract

  • Se completeaza formularul clientului (Task definire client)
  • Se stabileste utilizatorul responsabil cu pasii: “Propunere si contract” si “Comercial” (Task definire utilizator)
  • Actualizare date client (Task definire client)
  • Contactare client (Task contact)
  • Estimare probabilitate contractare (Task introducere date)
  • Trimitere contract (Task editare + email + conversie PDF – optiune mail merge pentru completare documente)
  • Pregatire
  • Analiza calitatii *
  • Operatiuni *
  • Facturare *
  • Comercial (vanzare alte produse acelasi client)*

Pasii marcati cu * sunt pasi paraleli, ceea ce inseamna ca acesti pasi se pot executa in acelasi timp, de catre utilizatori diferiti, spre deosebire de completarea secventiala a primilor pasi.

Se pot defini procese avand in componenta pasi si task-uri in orice ordine.

Aplicatia dispune de un modul de generarea de rapoarte, grafice sau tabelare, avand la dispozitie absolut toate datele introduse in timpul executiei proceselor.

UMS box

Alegeti soft-ul dorit