image
  • 1. Direct mailing Direct mailing-ul reprezinta o parte importanta a strategiei de marketing.
  • 2. Google Adwords Cel mai eficient sistem de expunere a unui business in fata potentialilor clienti. 
  • 3. Social Media Ajuta la consolidarea imaginii brandului tau si la sporirea awareness-ului. 

Marketing is telling the world you’re a rock star. Content Marketing is showing the world you are one.

Gmail_PNG_icon_512x512_px_size_by_ncrow Direct mailing. 

Este o formă de publicitate care se adresează unui set de ținte bine definit cu scopul de a genera un rezultat măsurabil, folosind instrumente media adresabile. Direct mailing-ul folosește intensiv baze de date.

Avantajele direct mail-ului

Targetarea - Cel mai important aspect al acestui tip de acțiuni este abilitatea sa de a ținti precis clienți deja existenți. Dacă există o listă, poate fi folosit eficient și pentru a prospecta piața. Însă odată cu apariția e-mailului, a site-urilor web și a cookie-urilor, organizațiile pot avea un dialog cu clienții lor prin internet, într-un mod mult mai ieftin și facil.

Personalizare – Acțiunile de Direct mail se pot adresa personal clientului și pot fi adaptate necesităților acestuia pe baza unor tranzacții anterioare și a datelor adunate.

Optimizare – Datorită măsurabilității sale, direct mail poate fi testat pentru a obține lista optimă; oferta optimă; periodicitatea optimă (și mulți alți factori). Apoi rezultatele cele mai bune pot fi aplicate asupra unei audiențe mai largi pentru a se obține rezultatele cât mai bune.

Acumulare de date – Răspunsul, ca și lipsa acestuia pot fi adăugate unei baze de date, permițând ca viitoarele expedieri să fie și mai bine targetate.

ico-adwordsGoogle Adwords.

Google AdWords este una din cele mai accesibile metode de promovare online, principalul avantaj constand in afisarea reclamelor in momentul in care vizitatorul deja doreste sa cumpere produsul/serviciul pe care il comercializezi. Reclama ta apare doar persoanelor interesate. Anuntul tau apare doar atunci cand o persoana cauta produsul sau serviciul tau. Prin AdWords poti targeta eficient audienta. Reclama ta apare doar atunci cand clientul are nevoie. Anuntul apare doar daca se potriveste cu ceea ce cauta utilizatorul. Poti masura impactului campaniei. AdWords este un sistem prin care poti masura impactul campaniei Analiza comportamentului persoanelor ce iti viziteaza site-ul. Avand acces la astfel de informatii iti poti schimba strategia oricand. Modificarile efectuate sunt vizibile aproape imediat in sistemul de cautare. Sitemul functioneaza rapid, este nevoie doar sa pui in circulatie campania si in cateva minute apare in reteaua Google. Ai control asupra bugetului: tu decizi care este bugetul acordat campaniei. Nu exista un cost minim care trebuie investit in AdWords. De altfel, daca vei considera de cuviinta, poti opri campania in orice moment. Plata pe click/ plata pe vizitator. Platesti doar cand un utilizator iti viziteaza site-ul prin intermediul reclamei.   REMARKETING prin Google Adwords Ce este campania de remarketing ? Vizitatorii siteului tau vor fi urmariti de bannerele tale pe foarte multe siteuri pe care le acceseaza! Campania de remarketing reprezinta un serviciu oferit de Google Adwords pentru a directiona intr-un mod special reclamele tale in reteaua de parteneri Google. Cum functioneaza ? Google memoreaza utilizatorii care au vizitat siteul tau, urmand ca apoi sa ii identifice cand navigheaza pe alte siteuri inscrise in reteaua Google si sa serveasca campaniile tale. REMARKETING VIDEO

Social-Media1 Social Media.

Avantajele folosirii SMM – Social Media Marketing Managementul crizei Cei mai multi oameni, cand se gandesc la avantajele folosirii social media in scopuri business, se gandesc imediat la beneficii de marketing. Totusi multe companii incep sa foloseasca social media pentru a-si asculta consumatorii si pentru a asigura customer service. Cand are loc o criza sau o situatie de urgenta, puterea social media se dovedeste foarte utila. Iar o criza poate fi considerate atat o defectiune a site-ului companiei, cat si publicitatea negativa. “Personificarea” companiei Brandurile care se comporta ca oamenii au cel mai mare succes. Oamenii incearca de fiecare data sa fie primii care anunta o stire, care posteaza fotografii de unde se afla, care incearca sa invinga un prieten la un joc. Brandurile care imita astfel de activitati vor fi percepute drept prietenoase de fanii lor si acceptate cu usurinta in cercul de prieteni. Social Search Faptul ca de curand Google a introdus social media in cautarea de rezultate poate aduce conversatiile in prim plan. Spre exemplu, utilizatorii de Twitter sunt fani de hashtag-uri, astfel, adaugand un hashtag in fata termenului pe care il cauti vei putea sa vezi ce se vorbeste despre brandul sau produsul respectiv. Word of Mouth In timp ce cumpararea de advertising genereaza word of mouth, earned media in retelele sociale genereaza in majoritatea cazurilor word of mouth superior din punct de vedere calitativ. Problema cu word of mouth-ul din offline este ca nu poate fi masurat. Retelele sociale insa, rezolva aceasta problema, deoarece conversatiile de pe web pot fi vazute si masurate. Permanenta Conversatiile din offline se perimeaza rapid. Conversatiile din online sunt permanente. E adevarat ca si subiectele din online se schimba rapid, dar dialogurile raman acolo si sunt oricand la dispozitia celor interesati. Permanenta e un factor foarte puternic, pe care advertisingul nu-l genereaza. Prin urmare, cheia maximizarii expunerii este integrarea social media intr-o campanie online si offline.

REMARKETING VIDEO